Lydia Hotell

Teenusedisain | Bränding | Digilahendused
(77)

Lydia hotell on Booking.com'is ja Tripadvisor'is Eesti kõrgeima reitinguga hotell.

Eesmärk oli luua hotell, kus iga külaline on oodatud, märgatud ja teenindatud. Tegime koos hotelli meeskonnaga väga põhjaliku töö brändi mõtestamise, väärtuste, inimeste ja puutepunktidega. Selge fookuse, ootuste ja visiooniga. Tehtud tööd iseloomustab kompromissitu pühendumine detailidesse. 

Hotelli juht Kristo Seli: "Neway meeskonna suur väärtus on oskuses küsida õigeid küsimusi ning suunata inimesi ise õigetele vastustele. Neway oskab tuua igast ettevõttest välja kõige õigemad, olulisemad elemendid ning selle ümber luua erilise asja. Koostöö Newayga on inspireeriv!"

Meie osa:
Teenusedisain, bränding, visuaalne kontseptsioon, koduleht, sisekujunduses hotelli viidad ja suurte fotode kontseptsioon.

Link: www.lydia.ee
Aasta: 
2016

Kristo Seli
Lydia hotelli juht
Neway meeskonna suur väärtus on oskuses küsida õigeid küsimusi ning suunata inimesi ise õigetele vastustele. Neway oskab tuua igast ettevõttest välja kõige õigemad, olulisemad elemendid ning selle ümber luua erilise asja. Koostöö Newayga on inspireeriv!